Arka Mahle

kurşunlara gelirken arka mahlede...

13.04.2008

Felaket

yazan Genç


Felaket çöktü yine üstüme
Sebebim gece, kalbim bir bilmece
Şarkılar bambaşka bu saatte
Şiirler bir ayin gibi,
Yürek olmuş yangın yeri..
Kimileri anlamaz beni
Tedirginim bu yüzden
Bu yüzden efkar benim için sıradan
Şarkılar sanki hafif tuzlu..
Tıpkı gözyaşlarım gibi
Tıpkı okyanus gibi
Tıpkı mavi gibi...
Tıkanmış boğazım, düğümlenmiş..
Kan kan olmuş ela gözler..
Buram buram yanmış tutuşmuş yürek..
Ey fırtınanın içine koşan çocuk,
Bu felaketten sağ çıkabilmen için
Gözyaşlarını yüreğine siper etmen gerek...

Genç Hasdemir

Dip not: Eski bir şiirimi buldum çok sevindim. Paylaşmak istedim. Yeni şiirlerim yolda, hoş kim merak ediyorsa.. Neyse..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

biz merak ediyoruz dostum, sen yaz :)

scapula dedi ki...

kim merak ediyor acaba..

yine eline sağlık gencom

Adsız dedi ki...

kendimizi tanımak...ruhumuzun mahzenlerinde bizden habersiz yaşayan bir alay misafir var farkında mısın?berhanenin bazen bir,bazen birkaç odası aydınlık.ışık binamızın üst katlarında.kendimizi tanımak.kendimiziyani eriyeni,dağılanı,dumanlaşan kalbimizi,yüreğimizi.sen acıların,utançların,aşklarınla,yüreğinle aynısın.ve rüyaların,hayallerin,dileklerinle bir başkası...
ben merak ediyorum her şiirini,hiç bıkmadan,usanmadan...sen hep yaz,ben de hep okuyayım tamam mı=)
((asL*))