Arka Mahle

kurşunlara gelirken arka mahlede...

24.08.2008

Teoman Senden Tiksiniyorum

yazan Genç

Öncelikle başlıkta esinlendiğim post Arda kardeşime ait, okumak isteyen buyursun. Ayrıca epeydir yazmıyordum, Ata kızdı bana, ben de çok önceden yazmaya niyetlendiğim bir konuda bir şeyler karalamaya karar verdim.

Evet, başlık açık ve net. Teoman'dan öyle böyle değil, bütün benliğimle tiksiniyorum. Gerekçeleri tamamen kişisel olarak, hiçbir objektif kafa tarafından anlaşılamayacak şekilde olduğunu da gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.

Bir kere yaradılışımdan dolayı bu adamın çıkardığı ses bana birinin tırnakla tahtayı kazırken çıkardığı ses gibi bir irkilme yaratıyor. Sebebini bilmiyorum ama bu böyle. Dünyada en nefret ettiğim insanlardan biri olan Ercan Saatçi'yi bile dinleyebilirim ama Teoman'ı asla.

Bu adamdan tiksinmemin bir diğer nedeni saçmasapan şarkı sözleri. Yiğidi öldür hakkını yeme (evet çok fazla tiksinme lafı geçiyor ama bu sözden de tiksinirim, öldürüyorsun adamı hakkı hukuku mu kalır.. o değil de amma çok şeyden tiksiniyormuşum, ne pis bi' adammışım) diyelim ve sadece tek bir şarkısı; o da o söylemeyince güzel geldi kulağıma. Şarkıyı herkes bilir, babamın öldüğü yaştayım diye giden paramparça şarkısı. Müslüm Gürses söyleyince güzel geldi.

Gelelim bu adamın şarkı sözlerine:

Kırıklarını aldırdım kalbimin,
Çıkardım astım fortmantoya...

Gel de yorum yap. Hangimize hitap ediyor bu şarkı arkadaşlar? Bu sözler kime yazılmış, niye yazılmış, ne demek istenmiş ya ben çok salağım ya da Teoman. Başka bir şarkısına geçelim, bu şarkının sözlerini direk yazacağım;

uzun uzun seyrettim seni
diğer köşesinden barın
bir karakter oturttum
yüzüne,kalbine
uzaktan bakıp insanlara
konuşmalar yazdım dudaklara
sonra kendime baktım
tıklım tıklım yalnızdım.
gökdelenlerden tükürdüm dünyaya
ben hayatım boyunca
bu yüzden kupkuru ağzım
bak geçmedi yıllarca
kalbimi yuvarladım sana
seni tanımasam da
tezgahtan önüne
bir yudum al diye
eğer hoşuna giderse
daha da iç diyebu kadarı yetsin artık
bu gecebelki sen bulursun diye
artık son şansımsın
korkma ısrar yok bende
avunurum içkiyle

Şu kalın yaptığım yere bir bakın. Nedir bu ya? Benim de ağzım kupkuru biliyor musun? Televizyona, gazeteye, seni gördüğüm her yere tükürmekten... Ulan ne kadar nefret dolmuşum ya, ben böyle bir insan değildim. Daha fazla yazamayacağım. Gerek karakterin olsun, gerek şarkıların olsun, gerek sesin olsun, Teoman senden tiksiniyorum. O kadar tiksiniyorum ki bu yazıya resmini koymayacağım...

10 yorum:

scapula dedi ki...

Olm. Okurken çok güldüm yazına, bunları oturup seninle nargile içerken anlattığını, yüz ifadeni falan düşündüm de güldüm. :)

Ben nefret etmiyorum ama Teoman'dan. Hatta sanki böyle, kafa adammış gibi geliyor. Bir de çok güzel bir yumruk atmıştı dallama magazincinin birine, helal sana be teo demişliğim vardır. :)

Neyse işte. Güncelle şu bloğunu. Pls tşk byz. :D

Adsız dedi ki...

'teoman senden tiksiniyorum'
'şebo seni seviyorum'
=)

Adsız dedi ki...

müslüm baba 4ever tabi :p
bkz: "bu sabah sensiz uyandım
sensiz olmaz sensiz olmaz" diye başlayan parçanın enfes yorumu.

genco be, mezeyi özlediğimi fark ettim, yapıyosun di mi bu sene de? ama perşembe gecesi olsun benim cuma boş olcak da sanırım :D

Oz dedi ki...

size hak veriyorum, bence siz çok salaksınız.

"şiir"i anlamak köfte ekmek yiyip maç muhabeti yapmaktan daha fazla IQ gerektirir.

denaissance dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

kesinlikle tüm bu söylenenler göreceli kavramdır.teomana aşığım onu cok sevıyorum bir numaralı bi adam herkesin sanatı farklıdır arkadaşlar saygı duyalım..teoman seni cok seviyorum..

Genç dedi ki...

"Gerekçeleri tamamen kişisel olarak, hiçbir objektif kafa tarafından anlaşılamayacak şekilde olduğunu da gönül rahatlığıyla söyleyebilirim."

yazıya böyle başlamışım o yüzden haklısınız. Teoman'a aşıksanız da diyecek bir şeyim yok, mutluluklar dilerim.

Adsız dedi ki...

katılmıyorum gökdelen şarkı sözü haykonun

Adsız dedi ki...

teomanın hayatını bilmeden ne konusuyon adam bulasıkcıymıs zamanında...sarkılarıda cok anlamlı en cok sevdiğim şaarkıcı

Adsız dedi ki...

ne gerizekalısın be.. sen müzikten ne anlarsın.. sen adam olsan sevmiyorsan ble emege saygı denen birsey var ahlaksız...