Arka Mahle

kurşunlara gelirken arka mahlede...

17.07.2009

kara düzen

yazan Genç

Kurulmuş kara düzeni bu sevdaların
Kavrulmuş için için yürekleri insanların
Gurur bitmiş, kafa gitmiş, önemsizleşmiş artık yarın
Başı yok, sonu yok, anlamı çok atılan naraların..

Çaresizlik, elden gelen bir şey yok
Sonumuz ne olacak, nerde duracak bilen yok
Konuşadursun insanlar, gerçeği gören yok
Hissetmiş kurşunları yürek, acıya deva yok

Bozulan moraller, yorgun düşen yürekler,
Boşa giden emekler, karanlık düşünceler,
Zor kardeşim zor, titremekte bu eller
Diken gibi saplanır, serseri savrulan cümleler.

Çarenin olmadığını bilsek de,
Sevmeye devam, sev sen özgürce,
Boranlar fırtınalar geçti gitti bile
Kafayı kaldır ve bak şu doğan güneşe..

Demiştik zamanında.. Bilen bilir hikayesini. 12.08 02:10

10 yorum:

Adsız dedi ki...

biLiRim ben hikayesini.

Genç dedi ki...

hayır bilmiyorsun.

Adsız dedi ki...

hayır,biliyorum.
ya da bildiğimi zannediyorum.
bilmiyorsam,neden hiç anlatmadın ?

Adsız dedi ki...

ya da evet, hikayelerini burdan öğrenmeye çalışmak daha hoşuma gidiyor.
bilebildiğim kadarıyla,biliyorum,zannediyorum.

Adsız dedi ki...

ben bilirim bitek : )

Adsız dedi ki...

sen de kimsin:)

Genç dedi ki...

teker teker gelin :D

herkes adıyla sanıyla yazsın karıştı ortalık

Adsız dedi ki...

ben bilmiyordum ama dün gece öğrenmiş oldum :)

buarada arkadaşım sen kimsin ya blog sahibi her adsız yorum yapanı ben zannetmekte şu aralar.:)adını yaz da yanlış anlaşılmasın.

benim için ne zaman yazıcaksın,,,?

asL*

efege dedi ki...

şiir direk bana yazılmıştır kimse üzerine alınmasın

saygılar

Adsız dedi ki...

üstüne alınan da kim ?